diumenge, 23 de desembre del 2012

Lasansi de Viladecans


Matinal familiar amb família i amics, molt agradable. Al final, l'Albert s'apunta a córrer, em sembla que 1 Km. Malgrat córrer amb nens 1 o 2 anys més grans que ell, em sembla que ha quedat el 5è absolut, no he pogut veure-ho amb precisió. Se li dóna bé, això de córrer. Com que la cursa fa una volta, els pares podem veure els nanos fàcilment diverses vegades durant el recorregut.
He decidit córrer els 5 Km anant una mica fortet, i després intentar aguantar, a veure què passa. I passa el que passa: el primer Km a 4:04, el segon a 4:17, tercer a 4:34, quart a 4:40 i el darrer a 4:37. He anat fent figa, però el temps total de 21:51min està molt bé per mi. He rebaixat notablement el meu registre de l'any passat en la mateixa cursa (em sembla que vaig fer 24min, quasi 25).
Malgrat córrer per un polígon poc atractiu, el recorregut ràpid i pla i, sobretot, l'ambient familiar fan d'aquesta cursa una bona ocasió per passar una estona agradable que sembla que es pot anar convertint en un clàssic.

Jo estic una mica mandrós a l'hora de fer cròniques. Després de València caig córrer a Viladecans un 5Km amb un bon temps de 20:40 (una mitja de 4:08/Km per mi està molt bé), acompanyat de tota la família, el Pau, l'Oriol, el Txema, dones i nens. Una bona matinal.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada