dijous, 26 d’abril del 2012

Cros Can Caralleu


Companys,
Ahir el Sergi, el Xavi, l'Oriol i jo vam completar el Cros de Can Caralleu. El meu Garmin va marcar 13,9Km i quasi 600mts de D+. Un recorregut exigent però molt maco. Es una cursa per repetir. Això si, si he de posar alguna pega només dues: es va esgotar l'aigua de seguida en el segon habituallament, quan més falta ens feia. Només el Sergi, que marxava en un grup molt capdavanter (ull amb la seva marca, va arribar el 55è de 500) va tenir aigua. Per mi l'altre pega és l'horari, massa tard. El tret de sortida es va donar a les 11h del matí, i el sol ja estava molt alt. Molta calor i sense aigua van fer una combinació que va endurir sens dubte la prova. Crec que seria millor sortir a les 9h o a les 10h com a molt. A banda d'això, un recorregut fantàstic, amb les dures pujades de sempre, i amb la novetat d'un corriol amb sortida i arribada des del turó D'en Cors meravellós.

Ara molta sort pels que sortiu avui a BOMBERS !!!

Nota important: LA MARXA CAP DEL REC OBRE INSCRIPCIONS EL PROPER 2 DE MAIG. CAL APUNTAR-S'HI DE SEGUIDA JA QUE ES VEU QUE S'ESGOTEN LES INSCRIPCIONS EN UN TRES I NO RES...

Abraçades kròniques,
David

 Aquí va la meva krònica del Cros Can Caralleu, de gairebé 14 Km:

- La prèvia: mai he corregut tants Km seguits, i menys amb desnivell. Tinc una barreja de tranquil·litat per la inconsciència d'on m'estic ficant, i una mica de "cague". A veure què passa. M'ho penso prendre amb calma.

- Sortida, Parc de l'Oreneta i zona de Can Sentmenat: bon ambient i bon dia. Primers Km bonics, de ara baixo i ara pujo, pendents suaus amb la gent agrupada. Al final, comença a pujar més. Vaig bé, a bon ritme però tranquil.

- Pujada a carretera de les aigües: aquí es produeix l'embús. Pujada dura gairebé en fila índia. Tothom camina, i a mi ja em va bé aquest descanset, la veritat.

- Carretera de les aigües, pujada a Turó de'n Cors: torno a córrer i després la cosa es torna a posar durilla, amb pujada. Com que vaig amb els del "pelotón de cola" tinc la sort que quan el cos em demana parar, el de davant meu i el de darrere pensen el mateix i ho fan. Així que, quan cal, camino i ja està. Cap sentiment de culpa.

- Corriols al voltant del turó: per mí, sens dubte la millor part del recorregut. Camins bonics, amb trams de sol i ombra, baixades per descansar i pujades no massa exigents (bé, alguna sí), amb parts més tècniques que altres. M'ho passo bé, corrent per aquí.

- On collons està l'aigua? Cap el Km 9 o 10 tinc la gola seca i noto que fa calor. Els peus també estan escaldufats. M'aniria bé una mica d'aigua. Penso que aviat hi haurà l'avituallament, però no arriba mai. De fet, per mi no existirà.

- L'elecció del calçat: he dubtat abans de la cursa entre les NB de córrer i les Salomon Goretex que tinc per l'hivern. He escollit les Salomon. La sola dura va bé sobretot per les baixades més tècniques, vaig més estable. Però dues pegues: el Goretex potser no deixa transpirar tant i noto l'escalfor, i clarament necessitaria 1 talla i mitja més (ho noto molt a les baixades -escric la krònica amb butllofes al segon dit del peu, que és el que tinc més llarg).

- Baixada i final: després d'un tram que s'ha fet un pèl llarg per la carretera de les aigües amb el sol com a principal protagonista, baixada final una mica tècnica i exigent, quan les cames ja fan una mica figa. Tot i això no vaig del tot malament i torno a gaudir del tram. Arribada a Can Caralleu, amb volta a la pista d'atletisme. Arribo content i bé. Allí esperen en David, en Sergi i en Xavi. Temps final: 1h 42 min. Mira, encara n'he deixat 110 al darrere!

Bona cursa per descrobrir l'entorn de la nostra ciutat. I una bona manera de cel·lebrar el meu 44 aniversari! Us animo a tots a participar-hi l'any que ve.

Oriol

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada