divendres, 26 d’octubre del 2012

Mitja Marató de Puigcerdà


Aquest matí he corregut la mitja de Puigcerdà. Un dia fantàstic. Sol i fred (hem sortit a uns 8 graus). M'ha agradat molt de veritat. No és una mitja per fer marca perquè el desnivell i l'alçada del circuit fa que sigui un prova bastant dura, però la bellesa dels paisatges, el fet que sigui una prova poc massificada (poc més de 300 corredors), i la bona organització fa que sigui una prova per marcar-la a l'agenda de cara a noves edicions.
La sortida i arribada és des del poliestportiu de Puigcerdà. És una meravella poder deixar les coses a la sortida al guarda-roba sense fer cap cua, i també una gran comoditat les instalacions i servei de dutxes pels esportistes a l'arribada.
He corregut amb alguns amics, entre ells el Txema que quasi tots coneixeu.
També cal mencionar que hem tingut força claca, la família del Txema, la meva, els meus pares, el meu sogre, les famílies d'altres amics, gràcies a tots pels ànims.

La sortida s'ha donat puntual a les 10.30h del matí. Els primers 10 Km són bàsicament de baixada. Hi ha una baixada forta els primers 2 Kms que voles. També una altra baixada descomunal cap al Km7, passada la Torre del Remei. El problema està en la segona part del recorregut. Tendeix a pujar i sobretot, entre el Km16 i el Km17 hi ha una "tachuela" per pujar fins al llac de Puigcerdà que et tomba enrera.

He passat per l'avituallament del Km10 en 44'30''. Un ritme molt bo. La dificultat ha estat mantenir el ritme a partir d'aquell moment. A més, portava un gel que tenía previst prendre'm a l'avituallament del Km10, i se'm deu haver caigut en alguna de les fortes baixades de la primera part del circuit perquè ja no el duia. Estic content perquè he aguantat la segona meitat del recorregut prou bé. Ja era previst córrer més lentament aquesta part pel desnivell a vèncer, però ho he fet amb els temps que m'havía marcat. Volía acabar amb un temps al voltant de 1h40' i al final he creuat la meta en 1h39'42''. Super content i feliç pel temps i perquè m'ho he passat molt bé. El Txema també estava exultant. Amb 1h29'40'' ha fet la seva millor marca en aquesta cursa que ja havía corregut altres anys. Bons senyals de cara a la marató de València.
Per cert, el Txema ha arribat el 41 (només una noia davant seu, la primera) i jo el 98 (5 noies davant meu) d'un total de 314 arribats.

Que be David, certament les curses petites tenen encant i mes comoditats. Felicitats als dos.



Molt bé tots dos ! Felicitats !

La mitja de Collserola al contrari del que descrius ja s'ha massificat i això fa que es faci pesat en alguns trams. L'Ignasi va sortir com una llebre al principi de la cursa, i jo vaig optar per sortir junt amb el Quique i el Xavi més cap enderrera i vam trigar 19 minuts en arribar a dalt de la carretera per començar a baixar … gairebé tot el corriol de pujada caminant (són uns 1,7 km ). Després em vaig tornar a caminar degut a la gentada en un altre corriol més endevant, i en canvi al final vaig caminar molt poc en les pujades fortes que hi ha.

Malgrat això m'ho vaig passar bé ja que vaig sortir mol tranquil i vaig anar pujant de ritme a mida que avançava la cursa. Al final l'Ignasi va aconseguir baixar un minut de les 2 hores i jo vaig arribar en 2h15.

El Quique i en Xavi van marxar a mitja cursa i de fet ens vam perdre bastant aviat, de totes maneres va ser una cursa amb 3 Krónics degudament uniformats. Malauradament sense fotos.

Fins aviat,

Gràcies David per la KRÒNICA...

Jo afegiria... el fantàstic avituallament post-cursa. No li falta de res!!!
Records,

Molt bon dia a tots i enhorabona a tots els Krònics que heu gaudit de l’esport aquest cap de setmana. Només d’imaginar-m’ho se m’omplen els pulmons!

Dani, estem tots neguitosos de conèixer la teva aventura pel desert. Ens enviaràs com a mínim una foto, no?!
Records i abraçades,

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada