dimarts, 20 de novembre del 2012

89ª Jean Bouin



Hola krònics, la meva quarta edició consecutiva de la Jean Bouin i com sempre, una cursa ben organitzada, espectacular i també familiar. Un molt bon dia per córrer i el gran repte de superar la meva marca de la Merçé per sota de 40'. Al final 40:09.
La primera part de la cursa és lleugera baixada i la segona lleugera pujada i un últim km de pujada més forta amb baixada final. La estratègia era mirar d'anar per sota de 4 la primera part i veure què passa després.
He fet km1 a 3:40, km2 a 3:50, km3 a 3:55, km4 a 4 i km5 a 3:54, passat pel km5 a 19:21 i llavors he vist què passa. A partir d'aquí ja he perdut el compte. Volia conservar el ritme de 4 però no ha estat possible.
Que maca l'arribada, en baixada, repleta d'inflables i megafonia.
Després han corregut els meus nens i hem vist la cursa Internacional, guanyada per Carlos Castillejo en un sprint final bestial amb Ilias Fifa, que han tret mig minut al tercer, 2 minuts al Pol Guillen i 2:30 al Marc Roig.

Oriol, el teu petit a 3:49 min/km. Felicita'l que ni l'he vist passar.




Sí, sí, Eduard. Estic com mig sorprès, mig flipat, no sé com dir. És a dir, no m'acabo d'empassar que si em poso a córrer amb ell... potser no li podré seguir el ritme!!
Estic acollonit, sí.


Edu felicitats que es un bon temps. Es fotut aguantar a partir del Km 8 quan ho tens a tocar.

Jo no la he fet aquest any pero recordo que fins arribar a Gran Via surto cagant llets y miro de recuperar al llarg de la Gran Via sense baixar el ritme. Un consell que em van donar per aquest tipus de curses es fer esprints o rampes abans de començar per pujar de pulsacions i poder sortir mes rapir. A mi em va funcnionar.

Oriol si vols córrer mes ràpid que el nen, Castiga’l! ;-)

Bona setmana a tots i felicitats també al David Patidor Porta que ha retallat el tems en Marató. Ànims que baixar de 1:30 ho tens a les mans, o millor dir, a les cames.

tiempazo!!!

No creguis que no t'entenc ... a mi m'ha passat (en els meus modestos registres) el mateix ...

Porto les 4 darreres curses de 10k fent 49,30 ... i avui era el dia de baixar de 49. He sortit a tope (tactica de colar-se de calaix ...) i he passat els 5km en 23,30 ... tot anava be. A partir d'alli, m'he posats a 4,55-5,05 i creia que seria suficient. Pero la pujada se m'ha fet massa llarga i entre el 8,5 i el 9,5, ho he perdut tot!!! Al final 49,29 ... es a dir, com sempre!!! Crec que als satel·lits deixaran d'usar rellotges de cesi i utilitzaran el meu ritme en 10k que es mes segur!

En definitiva ... que si no em dedico a fer series i farlets, la cosa es la cosa, com diria el susaeta ...

Ei...! No us preocupeu: el temps és relatiu; segur que a la vostra velocitat el temps passa més lentament, o sigui, que el vostres registres són millors del que diuen els cronos... Enhorabona!



Molt bona Xavi!

Pau que mistic!!


Mireu la meva cara de petat i el tio que tinc davant...no es pot aprofitar per enlloc!


David, el Aleix va fer 3300 m, amb pujades, a 3:59.




Mejor les dejamos paso a los niños.
No nos vayamos a hacer daño.

Deu ni do!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada