diumenge, 16 de desembre del 2012

10 km RACC

Correré aquesta cursa amb en Narcís, bon amic que havia estat runner i ara s'hi torna a posar. Arribada una mica caòtica, bastant follón de cotxes, gent que arriba a última hora... Tot plegat fa retrassar la sortida uns 15 o 20 minuts per donar temps a més corredors a arribar a la línia de sortida. Nosaltres hem arribat bé de temps.
Aquest any arribo millor de preparació, continuo sense córrer amb la regularitat que caldria però ho he fet una mica més sovint, alternant tirades per asfalt i per muntanya, alguna d'elles més llargueta. Tinc curiositat per veure com m'anirà.
En Narcís m'ha dit que anirà xano-xano, però de seguida m'agafa uns quants metres. El segueixo de lluny perquè és fàcil distingir la seva tofa de cabell blanc fent saltirons per sobre els caps dels altres corredors. L'atrapo i el passo al final de la recta de l'estadi, en començar una corba a la dreta que anuncia les primeres rampes de pujada. Recordava que el circuit tenia pujades notables, però aquest any m'ha semblat que pujaven fins i tot més!! No obstant, els primers 5Km se m'han fet curts, després he anat fent. Al final, 50:08min. No està malament. Acabo bé, content, i fent una butifarra amb pa amb tomàquet amb agradable conversa amb en Narcís.
No he vist l'Eduard, però sí a la Marta i la Maria. Comprovo per internet que l'Eduard ha fet una gran marca (el guanyador absolut, amb aquests desnivells, no ha baixat dels 31 minuts).


La meva cursa del RACC tambe va ser dura. Vam anar en familia i els nens van córrer amb ganes. Sort que van endarrerir la sortida 15' perque anava amb el temps just. Vaig arribar a la sortida i vaig veure que per sort havien fet un calaix i aixi no haver de lluitar per agafar posicions i resulta que jo podia entrar-hi. Resulta que era el unic calaix i allà estava un kronic la mar d'ample i amb els cracs al costat meu.
Tot acabant d'escalfar i estirar s'apropa un tio del public i em pregunta:
¿Vosotros en que tiempo dareis la vuelta? Ya se que estos son unos patatas, ja ja -tot senyalant a la resta de corredors fora del calaix.
Podia haver-me tirat un farol pero vaig pensar que el tio em veuria passar i li vaig contestar que aquests tios estaven a un altre nivell i passarien en 14'...

Van donar la sortida i vaig poder veure en primera fila com marxaven aquests tios.
La cursa va ser molt dura. La sensacio que tenia era que no corria prou, potser perque no tens referencies properes al ser una pista tant ample. A mes a mes van passar-me molts corredors perque aquest any amb mes inscrits hi havia mes corredors bons que sortien darrera meu al no haver corregut l'any passat. No vaig regular gaire be, anant massa rapid al principi i cap al km.7 ja vaig dir prou i vaig baixar el ritme.
Al final 41:12 per sobre de 40:57 de l'any passat.

La cursa era per La Marato de TV3 i al Circuit feien mes actes. Vam poder veure uns Ferraris de serie, prova de trial amb les primeres figures mundials i hi havia una mena de Chiqui park gegant per nens.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada