dimarts, 13 de novembre del 2012

V Duatló de Tona



Hola nois, una quart krònic ja pot dir que ha fet aquesta duatló, seguint al David, Héctor i Quique que la van fer l'any passat. Ha estat lo dura que correspon a una duatló de Terres Endins tot i que jo pensava que seria més suau. Portava al cap el perfil que havien publicat i ha resultat que al menys el tram de bici, que és el que pateixo més, no s'assemblava i se m'ha fet llarg. A més a més, amb el fred no tenia ganes ni de parar-me a cap dels pocs avituallaments i m'he trobat als últims quilòmetres que nomes havia fet un xerrup al bidó (mira que el David ja em va avisar!...). Però he arribat bé, molt content i en bona posició, el 55 de la general i 8è de la meva categoria dels vellets, de uns 200, veient que als boxos encara faltaven moltes bicis.
En canvi, contràriament al que pensava, el terreny estava perfecte, amb poc fang i al ser un dia serè i fred donaven ganes de moure't. Al arribar a les 8:30 h el cotxe marcava 2º i al marxar a les 12:30 uns 10º. El problema era el vent, que en feia molt i em congelava els dits en el tram de bici i feines tenia per canviar de marxa. Tant vent feia que ha caigut el inflable de la meta i els corredors no sabien com fer per trepitjar les mantes del Championchip.
La prova eren 8 km de running, 18 km de bici i 3 km de running. Crec que he arribat cap al 35 al primer tram, he perdut unes 25 posicions a la bici i n'he recuperat 5 a l'últim tram.
En general molt be, com sempre a les duatlons que he fet, per tornar-la a repetir. Al final bon tiberi i bona gent els osonencs i que es fan respectar. Totes, totes les banderes que he vist tenien moltes barres i estel.

Salut krònics!

Ets un valent Eduard!

Ves fent lloc a les prestatgeries, perquè al ritme que vas, ben aviat començaràs a fer podis! Records a tots!

Aquestes duatlons de Terra Endins són dures i hi ha nivell. Sempre fèiem mans i mànigues per no quedar dels últims. Et deixem sol i arribes dels primers !!!

Moltes felicitats Eduard!!


Hola.
Veig que les sortides de l’estiu t’han anat molt bé, però al ritme que
vas em penso que voldràs canviar d’amics ja que t’avorriràs amb
nosaltres, ets un "maquina".
Moltes felicitats!!!
Acaba de sortir la classif. No erem 200 sino 142. A les duatlons hi falta gent!. Ja no esta tant be la meva posicio...i no sigueu exagerats que un podi queda molt lluny.


Eduard, ets un catacrac.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada