dimarts, 7 de febrer del 2012

La Mitja de Granollers


Penso que tots estavem acollonits per les temperatures, però, he de dir que
el tema fred tampoc em va afectar massa. Tot s'ha de dir, el meu germà
Oriol em va fer una assistència magnifica. Va estar amb mi a la sortida
fent de guarda-roba i vaig poder anar abrigat fins l'últim moment, i també
m'esperava a l'arribada amb roba seca d'abric. Moltes gràcies Uri !!
Vaig córrer amb malles llargues en lloc de pantaló curt, una samarreta
tèrmica arrapada al cos, sota de la meva samarreta krònica, i uns guants i
una cinta per les orelles.
No vaig passar gens de fred, encara que penso que vam córrer a unes
temperatures de -1 grau o potser 0 graus.
Molt d'ambient, malgrat el fred. Es increíble que hi hagués tanta gent
animant al carrer.
El Sergi no va poder venir, empiocat. l'Héctor quasi no ve per la mateixa
raó, però va treure forces al darrer moment per acompanyar a la seva dona,
la Flo, en la seva primera mitja. Va acompanyar-la durant els 21 Km, i la
Flo va baixar de les 2 Hores en la seva estrena. Moltes felicitats !! Un
temps boníssim.
El Dani Matraró i jo completavem la representació de Krònics.

Jo em vaig despistar a la sortida i vaig sortir enderrerit. Massa
enderrera. Els corredors del meu voltant eren més lents que jo i vaig anar
una mica a trompicons, sobretot els 2 primers Kms avançant gent a dreta i
esquerra com podia.
Vaig fer uns primers 10Km més lents del que volía fer. Això sí, em van
quedar forces per fer una segona meitat de cursa esplèndida. Especialment
orgullós dels darrers 6 kms, que segons el meu Garmin vaig fer a un ritme
sostingut de 4:20 mKM. Vaig recuperar temps en la segona part i vaig acabar
en uns dignes 1h 37' 24''.
El Dani també va fer una molt bona cursa, parant el krono en 1h 32' 53''.

Adjunto temps dels kronics:
Dani Mataró: 1:32:53, ritme mig 4:25 mKM, posició 1482 de 10.000
participants
David Porta: 1:37:24, ritme mig 4:37 mKM, posició 2372 de 10.000
participants
Héctor Daussà:  1:57:32, ritme mig 5:35 mKM, posició 6320 de 10.000
participants
Florence Baize:  1:58:34, ritme mig 5:38 mKM, posició 6446 de 10.000
participants

Una abraçada a tots,
David


Aquí la meva crònica:
El dissabte al matí vaig anar a buscar el dorsal i a fer-me una idea del temps que faria, la previsió era la mateixa que per diumenge, feia sol i sense vent vaig pensar que tot i estar a 4ºC a les 12 del migdia s'estava bé. Per tant vaig decidir pantaló curt i samarreta fina de màniga llarga.
Però el diumenge quan pujava cap a Granollers i vaig veure el -3ºC al termòmetre del cotxe ja vaig començar a acollonir-me. La Laura, l'Albert i en Nil em van fer de suport i un cop els hi vaig donar la roba me'n vaig anar a escalfar i cap a la sortida, com un home, pantaló curt, samarreta fina, guants i la samarreta de Krònics D+ a sobre. Un pantaló curt fi d'estiu té el problema que tot i que les cames no tenen fred mentre corres, la cama del mig no fa cap exercici i corres el risc que es congeli (el que seria un drama) però al final amb l'esforç i la calor de la gent que no parava d'animar no vaig patir fred. 
Aquesta cursa m'agrada molt ja que vaig viure uns anys molt aprop i tinc molts amics amb els que varem fer una foto abans de sortir. Com vaig anar molt aviat amb en David no ens varem veure i no tenim foto, a veure si a la propera.
A la cursa ho vaig passar bé, regulant els deu primers kilòmetres de pujada, una mica més fort a la baixada i patint una mica els últims 3 Km però amb tota la gent que t'anima en aquest últim tram et porten fins l'arribada. Al final 1h 32' 53'' molt content pel temps i per les bones sensacions que vaig tenir, (res a veure amb la cursa dels nassos).  Amb ganes de tornar-hi.
Una abraçada,

Dani

krònica al kantu : 

No puc afegir gaire més a les kròniques del David i del Dani. La meva participació era dubtosa, pel matí em vaig llevar dient que no hi anava però en veure l'estress de la Flo vaig decidir que l'esforç valdria la pena, i així va ser : veure a la teva dona pletòrica i feliç va ser la millor recompensa.

D'això en diuen motivació trascendent i diuen que és la "bona", la que fa felices a les persones i fa funcionar la societat i les empreses… (es que estic fent una formació en management i se m'enganxen les teories dels profes…)

No he pogut estrenar la samarreta Krònica, ideal per tot tipus de condicions meterorològiques segons crec, i per això vaig haver d'abrigar-me de valent : malles llargues d'hivern, semarreta de maniga curta + semarreta de màniga llarga + jersei parvent + semarreta de la cursa = 4 capes, + buff de forro polar + gorro ( els guants els vaig cedir a la Flo). Us asseguro que vaig suar la canselada però també vaig passar un fred de collons !

Quina és la propera ? Si teniu algun 10km a la vista igual m'hi apunto, el meu nivell d'entrenaments no em permet fer gaires proeses últimament.

Records a tots,

Héctor
Molt bé nois,
ni les tempestes, ni la manca de calor a la cama del mig, ni les epidemies, ni córrer sense la nostra samarreta poden amb un krònic. Felicitats a tots i a totes.
Eduard.


Krònica breu de la mitja d'un motxiller:

No em vaig atrevir a córrer tot i haver pogut tenir un dorsal que em deixaven a última hora. Una conversa amb en Dani em va convèncer que fa falta una mica d'entrenament (una mica) i jo no he tornat a córrer des de la cursa dels nassos. Vaig optar pel donar suport logístic.

Vaig decidir gaudir amb la prova com a espectador i aplaudidor i ho vaig fer. Vaig poder passejar per Granollers recordant els vells temps (fins i tot una antiga pacient em va reconèixer i saludar) i vaig animar a sac: primer el grup capdavanter (uns quants africans i un blanc infiltrat que volaven per sobre l'asfalt) i després la resta de participants. En Dani va passar pel costat contrari del carrer i no em va veure (semblaves una mica petat, quedava tan sols el Km final, gran temps amic!) però em vaig desganyitar cridant Dani! Dani! Un últim esfooorç!!! La senyora del costat amb un globus blau a la ma em va mirar, i jo a ella. Una mica més tard va passar en David, ell sí que em va veure. Vaig fer el Km final corrent esquivant els espectadors per arribar a temps i donar-li la roba d'abric al meu germà. Gran segona meitat!!

La veritat, potser estava en plan sentimental, però vaig trobar que malgrat el fred, l'ambient va ser esplèndid, els darrers Km pel mig del carrer principal de Granollers amb un munt de gent donant escalfor. M'ho vaig passar molt bé. M'han agafat ganes de córrer l'any que ve. A veure si m'entreno algun dia. Tinc un any.

Una abraçada a tots!

Oriol

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada