dilluns, 14 de novembre del 2011

Behobia/San Sebastian


B/SS, Donosti, 12 i 13 Novembre 2011.

Cap de setmana excepcional. El temps a Donosti ha estat magnific, 22-23 graus durant el dia i sol, tant dissabte com diumenge.
La cursa ha estat una excusa per disfrutar d'un gran cap de setmana en una ciutat magnífica, ens hem pegat uns àpets de campionat, inclosa una sidrería el sopar abans de la cursa amb "tortilla de bacalao" i "chuletones" que encara em llepo els dits. Tant nosaltres com les dones hem rigut molt amb el Txema i els seus amics.
La cursa també fantàstica. Molt d'ambient i una organització impecable.
Un recorregut de 20Km des de Behovia (junt a Irun, fent frontera amb
França) fins a San Sebastian, 100% d'asfalt, però molt dur i exigent, amb 3 portets de muntanya, un D+ acumulat d'uns 230 mts, i un munt de tobogans.

Molta calor durant la cursa (23 graus, sol, i una humitat baixa). Van haver-hi corredors que no es van hidratar bé i jo en vaig veure uns quants que amb la duresa de la cursa queien desmaiats com mosques.
Malgrat la calor, els excessos amb el menjar i el beure i el cansament patejant la ciutat el dia anterior, penso que tant el Sergi com jo vam comportar-nos com 2 autèntics Krònics el dia de la cursa.

Total corredors: 20.000
Sergi: 1h28'36'',  2449 de la general
David: 1h37'44'',  6127 de la general

Em satisfà encara més que els 2 vam mantenir, cadascú al seu ritme, una estratègia de cursa semblant anant de menys a més, mantenint o incrementant el ritme a la segona meitat de cursa i recuperant força posicions durant els 10 Km finals. L'entrada a Donosti, amb tot el public i la cridòria, espectacular (de gallina de piel).

Una abraçada,
David

5 comentaris:

  1. Ostres David, sembla que ens han canviat el escenari perquè aquí vam tenir 16º i plovent. Felicitats per les posicions! Segur que el "chuleton" us va ajudar, com al Contador... i la sidra, que no en dius res però suposo que no vàreu perdonar.

    Eduard.

    ResponElimina
  2. Enhorabona,
    m'han dit que la Behobia hi ha uns desnivells importants i que els temps són semblants a una mitja per tant felicitats. Sidra i chuletons, es pot proposar com a menú de la nit abans de les curses...

    Dani

    ResponElimina
  3. David i Sergi,
    Enhorabona per aquest gran cap de setmana, quina enveja, sobre tot, es clar per el tema dels àpats.
    Bromes a part, molt bona classificació, felicitats !

    Records,
    Quique

    ResponElimina
  4. Enhorabona!!

    Com ja sabeu, l'Eduard (i la Marta 1 volta), els minikrònics (Maria, Xavi i Marc) i jo mateix vàrem participar a la 1ª cursa RACC de 10Km al Circuit de Catalunya. Com ja va sent costum, l'Eduard es va comportar com un veritable fórmula 1 (52 classificat entre més de 1300 participants) i jo estic camí de passar de dos cavalls a seat 128 (turbo). Ah! i tot amb pneumàtics de pluja. A la Jean Bouin estrenaré nou motor, alerons i kers.

    Va ser una cursa peculiar, amb més D+ del que em pensava. Si no teniu res millor a fer l'any que ve, us la recomano.

    En comptes de sidra, vaig provar per primera vegada un gel de poma súper energètic (envasat en mini-tub tipus pasta de dents) cap el Km 4 que em va donar energia per córrer cagant llets fins el primer i únic avituallament líquid al Km 5. Amb aquella pasteta empalagosa a la boca no hi havia qui tirés ni un trist lapo a més de 1 cm de distància.

    He sentit que a la Behovia hi havia 60.000 persones al carrer animant, devia ser fantàstic!! I uns 4000 corredors catalans! Segur que ho haureu gaudit molt.

    Ben cordialment,
    Oriol

    ResponElimina
  5. Hola Krònics,

    estem que ens sortim eh !

    Quina enveja dels de la Behovia, i també dels de Montmeló i de la triatló …. jo vaig complir amb el tradicional Cross de Sant Cugat, el 13è enguany. Ja s'ha convertit en una jornada social-esportiva en la que et trobes a mig Sant Cugat i la fas petar amb uns i altres.

    Per la Jean Bouin hem de buscar un manera de frenar l'Eduard per tal de no perdre'l de vista : xinxetes a les bambes ? bola de ferro lligada al turmell ? ostres nano és que vas molt fort !!!!

    Ja tinc ganes de que arribi el gran dia de la trobada Krònica, i si hi ha samarretes serà la tremendo. Podriem fer un aperitiu després de la cursa, o un bon esmorçar abans per començar amb forces.

    Oriol, portaràs platans o seguiràs amb el gel ara que ja ho has provat ?

    Apa records a tots i a entrenar fort !

    Héctor

    ResponElimina