dimarts, 24 de gener del 2012

Mitja de Sitges

 
Companys,

El Sergi i jo vam fer aquest Diumenge passat la Mitja Marató de Sitges. 3000 corredors. Dia fantàstic, sol i fred, ideal per córrer. Potser per la por de que s'haguessin colat més monyarrons del compte (Sitges...) i patíem pel nostre cul, però tant el Sergi com jo vam fer marca personal. A mi em va agradar molt. Era un circuit de 2 voltes, feies tot el passeig de Sitges, també passavem per tot de carrerons interiors del poble a la
part final. Realment maco i en aquest tram hi havía molta gent animant i alguna baixada brutal.
Un tram intermig més pesat on pujavem per no sé quina carretera (2 Kms de lleugera pujada) i desfeiem el camí per la mateixa carretera baixant a ritmes vertiginosos. Tant la famíia del Sergi com la meva van venir a Sitges a veure'ns (l'Aleix fins i tot em va acompanyar 6 o 7 Kms durant la segona volta). Aixó també va ser un plus, i a més vam quedar-nos a dinar tots plegats a Sitges i vam fer el dia fins la tarda. Realment una jornada estupenda. No recordo els temps exactes però el Sergi va córrer en 1h 28min i jo en 1h
36min. Adjunto foto dels Krònics després de la cursa amb l'esglesia de Sitges al fons.


Una abraçada,
David



Bon dia a tots, colla de malalts Krònics!

Que bé que m'ho passo imaginant-me les vostres curses! El Sergi i el David, agafadets de la ma, perdent oli per Sitges i El Xavi matxacant la seva dona per aquests móns de Déu; i tot i haver d’anar d’urgències, s’apunta a una marxa de 54km... A aquesta dona l’hem de fer Krònica d’honor!

Aquest diumenge aniré a Sant Antoni, però sense dorsal... per Reis ja havien tancat la inscripció, però és la 1ª cursa de 10km que vol fer la Carla, i no podem fallar.

Si algú ve, que avisi!
Records a tots.
Pau.

Sort de la samarreta dels Krònics, perquè sinó, tots dos abraçadets per
l'ombro tot plegat una mica monyarons ( Sitges això ja ho té)
Son tots uns màquines!
Records,
Quique


No tinc palabros respecte al tema Sitges, estic senzillament emocionat. Del Xavi i la Meritxell encara tinc menys palabros, els ulls ofegats en llàgrimes.
Pau, decidiré a darrera hora si vaig a Sant Antoni (també sense dorsal). En tot cas, et dic.
Oriol


L'esperit Krònic perdura !!

Jo volia anar a Sant Antoni pero també vaig fer tard, de moment tinc altres plans per diumenge però si hi ha canvis t'aviso, Pau.

Amb la Flo ens hem apuntat a la Mitja de Granollers gràcies a les places que va treure el diari ARA en una inciativa d'ajuda a la lluita contra el càncer, contra la crísi no lliutarem ja que la inscripció costava 35 euros per cap … tot sigui per una bona causa. I a més la Flo s'estrena en mitja marató, tot un repte !

Xavier, l'any passat la Flo va fer la marxa dels tres monestirs d'uns 55 km i va trigar 12h, i t'asseguro que està en forma, així que ves mentalitzant la teva dona !

No tenim cap duatló a la vista ?

Apa bones curses a toooooootssssssssss   !!!!!!!

Héctor

Quique, abans de la Mitja et vindré a veure per que em facis entrega de la valuossísima samarreta Krònica

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada