divendres, 28 de setembre del 2012

Cebrianenca 2012


Bon dia kronics!

Quin cap de setmana d'esport!. No se com explicar la sensacio de plaer al recordar la cursa btt Cebrianenca que quatre kronics hem fet el diumenge. Igual que despres de la marato, caminant cap a la feina i pensant si se'm nota a la cara el que he fet. Que guay!. Santpolecs, vàreu veure si la nova bandera de la rotonda de Sant Pol es estelada? Jo no em vaig fixar al passar.

Bon dia a tots!

No és estelada, no...
El resultats de la Cebrianenca ja estan disponibles.

Hem quedat prou bé:
  • Eduard: nº 77, amb 2:35
  • Dani: nº 111, 2:52
  • David: nº 136, 3:00
  • Pau: nº 150, 3:03
Sobre un total de 377 participants que van acabar.

A mi encara em tremolen les cames quan penso en la colla de corriols que vam pujar i baixar... Plantaré un roure cada 5 m en mig del darrer corriol, a veure si no el fem mai més!
Records a tots!

Aki va la krònica.

Ja començem a tenir una certa experiència amb la Cebrianenca i els Jabalís. És la quarta edició que participem però sabem que ens sorprendran.

Som a la línia de sortida i repasem el perfil de la cursa, els punt quilomètric de cada pujada, per mirar d'encertar el ritme. No sembla una cursa molt dura però potser tocarà fer corriols.
Com cada any es fa una sortida neutralitzada, a les 9 h., amb el tràfic tallat, fins un trencall a Sant Cebrià, segueix per camins coneguts però....sorpresa, per la zona de Golinons, casa nostre, fem 3 corriols desconeguts. L'últim que acaba a la pujada del avocador és bonissim. A l'avocador portem 1 h de cursa i només hem fet 10 km. A partir d'aquí el ritme puja fins arribar a Sant Iscle fent el recorregut de Can Ginebre al revés, ara per camisn. Falta l'ultim tram que puja fins la Creu de Canet, per camins i corriols, alguns coneguts. Corriol tècnic que comença despres del avituallament de la Creu i fem l'últim tram com l'edició anterior, que finalitza amb les maleïdes escales.

En arribar, em trobo per sorpresa a la família esperant-me i jo amb cara de flipat de lo bé que m'ho he passat.
No acaba aquí la Cebrianenca perquè aquest any hi ha concurs de vídeo, m'hi presento i resulta que el guanyo, gràcies als vots de la colla de Sant Pol, la família, la oficina, el quiosquer, les amigues de la Maria, .....fins 234 vots al meu favor contra 189 de l'altre. Al final, una paletilla que aniré a buscar aquest cap de setmana. Gràcies a tots!!!!!!

Aquest és el vídeo guanyador



....... i bones fotos fetes per col·laboradors de la Cebrianenca

Ostres, fa baixada però la bici està com frenada.....
Amb les ulleres ben posades
Aquest tio amb cabells blancs no em passa
Krooonics!!!!!!!!

Paparazzi, que quedi el primer a la foto, vale?

Continuo primer
Eduard-Pau-David-Dani


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada