dilluns, 31 de desembre del 2012

Cursa dels nassos Barcelona



Després de les curses anteriors i d'alguna sessió d'entrenament amb en David -vàrem córrer des de casa fins a Sant Cugat, una tirada agradable d'uns 16 Km- em fa l'efecte que arribo a aquesta cursa millor que a cap altra. I, probablement, així és. Els tres dies previs hem estat esquiant, i el dia anterior m'he pegat una petita pallissa fent esquí de fons. No és la millor preparació, arribo amb les cames una mica fatigades a la cursa, però em trobo bé. Molta gent i bon ambient.
Aquest any he vigilat amb el tema alimentació, tinc ben present la sensació que fan els espaguettis quan volen sortir de l'estómac per la porta de dalt en comptes de fer-ho per la de baix, que és el que toca.
He previst córrer a 4:40-4:50 i així ha estat. Pràcticament he doblat, de fet he corregut la segona meitat una mica més ràpida que la primera, els darrers dos Km a 4:35. Temps final, 47:44min, la meva millor marca de sempre. En David m'ha felicitat, estava content per ell i per mi, i jo també. M'ha deixat anar un parell de frases com qui no vol la cosa, tal i com ho acostuma a fer, que m'han deixat tuché: "amb aquest temps ja pots començar a anar pel món" i "ara sí que pots dir que ets un krònic". Ho ha dit sense ni pensar-ho, tot seguit i amb tot l'amor de germà, però ha estat inevitable pensar que fins ara què, he estat fent el mongo i portant una samarreta que no mereixia? Doncs no! Però sí és cert que val la pena ser una mica constant i veus com progresses. L'esforç i l'esperit de sacrifici i superació formen part del tarannà krònic. Ara, esclar, m'he fixat en els 45 minuts. Veurem si sóc capaç de rebaixar aquesta xifra el 2013.

Oriol, les teves cròniques sempre em fan riure. 3 de seguides ja són massa. Ets un fenòmen de les lletres i, també un atleta fenomenal. Sempre has sigut un home anàrquic, ho demostres amb els entrenaments. Jo ho preparo tot meticulosament, i tu vas més per impulsos. Encara penso en la proposta que em vas fer fa pocs dies de fer una cursa de 100Km. I ho deies seriosament. Ets un sonat graciós. Però tot s'ha de dir: darrerament has entrenat amb més constància, tens molt bones condicions, i els resultats es veuen. Sempre he pensat que si entrenessis com jo, faríes millors temps que els meus.

També vaig córrer la cursa dels nassos el 31/12 a la tarda, per fer gana pel sopar de cap d'any. Aquest any la vaig disfrutar més que el passat. Cap molèstia digestiva, vaig córrer per sensacions, sense mirar el crono, de menys a més, amb uns 2 darrers Kms fortíssims, esprintant a mort els darrers 200 mts per fussilar-me a una noia que també li va donar per apretar a la recta final. Temps final 43:40.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada