diumenge, 13 de novembre del 2011

10kmRACC

Hola krònics, una altre cursa que possiblement repetiré l'any vinent si no faig la Behobia. No és una cursa per fer marca perquè hi ha bones pujades però sí per anar en família, amb curses per nens, botifarrada i sorteig de regals. A les 10 h ens hem trobat el Oriol i jo a la línia de sortida, que era a uns 700 m abans de la meta. Al meu costat hi ha la Marta, que també s'ha apuntat a fer una volta. Es tractava de passar per la meta i fer dues voltes senceres al circuit prepart per moto GP, de 4727 m, i fer un total del 10 km.
Es dona la sortida i de seguida em fico per la dreta per poder avançar, per sobre dels pianos, que son formigó pur. Surto per no fer-me mal. És baixada i noto que vaig ràpid. Passo per la meta, busco als nens i els veig al final dels boxes amb la Gemma. No veig la marca del primer km. Arribo al km 2 a 7:35 i llavors veig que sí que anava ràpid. Arriba la primera pujada i em faig el valent, mantenint el ritme. Després, encara més pujades. Els primers 5 km els faig un pel per sota de 20'. La segona volta ja és una altre història. A les pujades ja no puc i el circuit sembla que no s'acabi. Al circuit de Catalunya no veus més enllà d'un revolt, entre els canvis de nivell i la vegetació. Els últims 400 m, en baixada, un bon sprint. La marca, 40:57', bona tenint en compte les pujades. Posició 52 de 1321. Una dona davant meu......veterana.........+55 anys. M'ha passat pel km 5 i res a fer.
L'Oriol va llençat, inscrit també a la Jean Bouin i pensant amb la San Silvestre.

Després ha començat a ploure i hem vist la cursa de relleus des de una molt bona zona just damunt dels boxes. Per sort, a les curses dels nens ja ha parat de ploure i han anat molt bé. La sortida i arribada han estat al mateix punt i això ha facilitat la logística dels qui tenim més d'un minikronic.
Al final, botifarrada i sorteig de regals.....i aquest cop SIIIIII: Estada de 2 nits per 2 persones a un hotel **** a Vitoria!
Eduard.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada