divendres, 28 de setembre del 2012

La Mercè 2012

Hola kronics, avui ha estat un gran dia per mi. Per fi he traspassat la barrera dels 40' i he pogut acabar en 39:50'. He rebaixat 30'' la meva millor marca de la Jean Bouin 2011. Ara que ho penso no m'ho crec. He patit molt!. Crec ja no puc fer mes entrenant el que entreno i ara em dedicare a alguna altre cosa. (golf?). He sortit amb ganes i animat pel Dani i el Pau, que hem van dir que ja ho tenia fet. Passo km.1 a 4:04 i el km.2 a 8:10, per sota del ritme i m'estava costant. A la Gran Via apreto i passo pel km.3 a 11:50. Ara "nomes" havia de mantenir els 4min/km fins al final.....i aixi ha estat!. Facil escriure-ho pero gens fer-ho! Al km.5 he arribat bastant be, ajudat per la baixada de Passeig Sant Joan i Lluis Companys. Be fins al km.6. (Quan dic be vull dir que encara funcionava el cor). Pero llavors ja em venen pensaments de parar una estoneta, de conformar-me amb 40'. Començo a pensar que les passes ja no les faig tant llargues...pero cada km que passo veig que mantinc els 10'' de marge. Enfilo el Paral.lel i queda algo mes de un km. Aqui apreto pensant que soc fort pujant pero a mig cami he de afluixar. Giro a Maria Cristina a 39:30 i veig que ho puc fer. Brutal el moment de trepitjar meta i em quedo amb un somriure de orella a orella tota la pujada fins Rius i Taulet que es on donaven el refresc. Per cert, als primers km portava davant un tio amb una bandera española per capa! No se com ha acabat. He estat a punt de demanar-li foc.

Bravo, bravo!!
Quin crack




Per fi a caigut la barrera dels 40'.
Moltes FELICITATS, ets un maquina. El que és bo, és bo.... i estic molt content per tu.
Enhorabona Eduard, ets un crack!
Ara que estàs en bona forma, potser podries intentar rebaixar encara més la teva marca al Tast de la Mitja que es corre a finals d'octubre des de La Garriga fins a Granollers. Es tracta de la segona  meitat de la mitja de Granollers i, segons tinc entès, el recorregut és en pla o baixada, de manera que és una bona oportunitat per fer marca. Probablement m'hi apuntaré, si encara no s'han esgotat les places!
Una abraçada!
No en tenia cap dubte! Ets un tros de bèstia parda! Que tremolin els 38”...!!!! FELICITATS!
Edu!! Moltes felicitats!!
Et llegeixo i sem posen el pels de punta. Veig reflexat el que vaig viure a les meves carns i que durs son aquest 3-4 últims km. Fot quan has d’afluixar a la pujada de Maria Cristina i no tens la sensació de córrer tan com podries a la darrera baixada. Edu jo també pensava que em quedava així però has obert una porta que no podràs tancar. Ara que ja saps que ho post fer, a poc que entrenis ho tornaràs a repetir.
Ara a gaudir i a explicar-ho a tothom.
Una abraçada,

Felicitats Eduard! Brutal!
Em canso només de pensar si et puc seguir 1Km!!!
Xavi, que tal t'ha semblat el nou recorregut?. A mi força be, es maco passar pel Arc de trionf. Encara una mica d'embuç al C/Calabria pero millor.
ben cert! Jo l'any passat no vaig correr i aquest anava acompanyat un amic que retornava despres d'operar-se el genoll ... Jo no volia cansar-me massa, doncs m'he donat fins desembre per decidir si torno a fer la marato de bcn o no ...
La sortida es molt millor cap a plaça innombrable (la de l'hotel plaza) que cap al carrer Lleida. L'embus es fa més tard. L'arc de trionf es tot un detall!!! Jo aquest any, malgrat anava al "peloton de cola" no vaig tenir que esquivar cap moto aparcada ni similars, la qual cosa diu molt a favor del nou recorregut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada