diumenge, 18 de desembre del 2011

LaSansi 5

Amics krònics, petita krònica de la Sansi al canto -->

Amics krònics, petita krònica de la Sansi al canto.

Matí fred, m'he desplaçat en moto a Viladecans per a que la Gemma pugués arribar amb els nens a veure el Barça. Paisatge espectacular, arkitektura de polígon corprenedora.

Els minikrònics/ques espectaculars, amb menció especial per Marc Torras i Albert, 3er i 4rt en la seva categoria respectivament.
Pel que fa a mi, amb l'objectiu de baixar dels 50 min a la cursa dels nassos, volia veure si era capaç de córrer sostingut a 4:30 durant 5 Km. Objectiu acomplert, temps final 22:16, més o menys al ritme desitjat. Els 3 primers Km força bé, ràpid (per mi), per sota de 13 min. L'últim kilòmetre i mig he punxat, com sempre pensant què cony faig passant-les canutes i altres pensaments similars. Gràcies als minikrònics/ques, que han animat de valent i m'han donat un darrer impuls.

Al final, una bossa obsequi amb aprox mitja tona de contingut, per acabar la festa.

Ah! Els krònics hem estrenat la samarreta (ha donat un plus de força) crec que amb bona nota (Eduard, en Txema ens ha fet una foto amb samarreta a en Pau i a mi, tu potser havies seguit corrent i devíes estar a l'alçada de Torredembarra o similar).

Salut a totes i tots!
Oriol

Que maques que son les curses amb els nens! Aquest cop la família del Pau i la meva hem corregut al complert, 10 krònics d'una tacada. També l'Oriol i el seu fill Albert. Dotze krònics. Els Colomer-Surís també tots, pel club C.A RUNNING.

I que maca és la nova samarreta dels krònics. Quique, com veuràs a les fotos de més abaix, vam fer un invent i els meus nens també estrenaven indumentària (i la Marta).

A més a més del Marc Torras i Albert Porta, a la categoria de més grans, el Marc Surís cinquè!.

La Sansi 5 ha estat millor del que m'esperava, deixant Lloret per anar a Viladecans. Tots hem quedat satisfets de les nostres marques, amb un recorregut pla, una mica de vent i bastant fred. El circuit era pels carrers d'un polígon industrial, bastant repetitiu, el que facilitava que la família pogués seguir als corredors.

Jo arribava sense entrenar i la meva fita era fer cap a 19'30'', una mica per sota dels 19'45'' de fa dos anys, la meva millor marca. He sortit massa endarrerit i m'ha costat molt fer els primers 200 m, llavors he apretat per recuperar temps i de seguida m'he notat cansat. M'he posat a seguir el tio que portava el globus de 20'. Costava seguir-lo tot just per fer 20'. He anat al seu costat fins al km 4 i llavors he vist l'engany. Aquest home anava a un ritme bastant més alt perquè hem passat pel km.4 a 15:15 en comptes de 16'. Sense voler m'ha fet de llebre. Passat el km4 el tio ha afluixat i jo he mirat de mantenir el ritme. !Quin patir ja des de el primer km!. 

 Al final he pogut esprintar, sempre animat pels nens, amb un temps de somni de 18'52''. Per cert, a més a més de portar el globus de 20' el tio portava un cotxet amb un bebé.
 Eduard.                                       

Felicitats a tots els Krònics, Kròniques i miniKrònics !!

Veig que la samarreta té un efecte inmediat en el rendiment dels Krònics que la porten, eh Oriol !!

La meva aportació a la Krònica del cap de setmana és la meva sortida matinal d'avui.

No portava encara la samarreta però he fet una sortida llarga fins al Puigmadrona i la Salut amb uns amics d'aquí, hi han sortit al final 21 km ! estic baldat !  Segur que amb samarreta Krònica faig el doble i amb la meitat de temps !

Que us ho passeu bé el 24 i 26 i ens veiem passat festes.

Bon Nadal !!!!

Héctor
Enhorabona a tots!!

He llegit la cronica al blog i m'he quedat acollonit amb els temps de tots, Krònics, Kròniques (collons la Carla com apreta), mini-krònics. L'Eduard, per sota de 19min.. i sense entrenar, he flipat també  amb el temps de l'Oriol. Uri, a la cursa dels nassos vens amb mi... El Pau, progressant després de la lesió.
La foto del podi d'un mini-krònic emociona. Comencem a ser un equip que fa por.
M'ha fet gràcia veure que els mini-krònics Torras portàven també el logo de l'equip al dors de la samarreta. Eduard, ets un krac!!

L'Aleix i la Marina, tot i que corríen pel C.E.Universitari, també van fer bons resultats diumenge en els seus crossos. 5è lloc tan un com l'altre en les seves proves.
La Marta i jo no vam poder fer activitat el diumenge. Què hi farem. A la propera segur que ens hi apuntem.

Una abraçada,
David
Estimats KRÒNICS,



Aquí teniu la prova, dos krònics lluint samarreta. A l’Eduard li va anar tan bé, que quan vam fer la foto ell encara havia de tornar de Gavà...


De la cursa de l’altre dia, he d’admetre que va estar millor del que em pensava. El fet de córrer per un polígon no té res de maco, però per contra, els espectadors poden veure als corredors i animar els seus en força ocasions. Jo per exemple, quan passava per la marca de 4km vaig poder veure passar per la meta a l’Eduard com una exhalació... A més, anava veient a l’Oriol a força distància i em feia de pastanaga, però ni així el vaig poder atrapar... collons com s’ha posat a córrer aquest!


Ara bé, el moment més difícil de tota la cursa va ser quan vaig haver de taladrar la samarreta amb els imperdibles del dorsal... pobreta, quin greu... la primera vegada sempre fa mal...!


Del 24 al 26 estaré a Sant Pol, de manera que no anirem a la mola ni res... Suposo que ara ja no coincidirem fins a Sant Antoni.


Així doncs, molt Bon Nadal a tots!

Una abraçada,

Pau
Marc al podi
Línia de sortida
Xavi adelantant al Blanco
Mini Krònic
Marc Surís esprintant
        
Mini Krònica
Mini Krònic
De la mà





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada